fbpx

Zijn wij een match?

Je vraagt je misschien af of Digital Flamingo een match voor jou of je bedrijf is. De ervaring leert me dat wat ik doe net zo belangrijk is als hoe ik het doe. Ik stem de aanpak af op de behoeften van elke individuele partner. Maar werkt dat ook voor jou?

Ik werk samen met bedrijven van elke omvang;  Helemaal niet snobistisch, maar ik lijk wel beter samen te werken met partners die mijn toegevoegde waarde begrijpen en waarderen. Ik werk meestal op lange termijn samen met partners om hun verschillende doelen te bereiken. Maar dat betekent niet dat ik geen kleinere projecten aanvaard. Budgetten kunnen soms lastig kunnen zijn, Dat weet ik. Ik zoek graag naar manieren om resultaten te behalen, zelfs als de middelen krap zijn.

Als je op zoek bent naar een marketing- of designrobot om gewoon je ding te doen … nope, dat ben ik niet. Als we samenwerken, zal ik vechten voor wat volgens mij in je belang is. Soms ga ik onderuit, maar verwacht niet dat ik stop met het aanbevelen van wat ik denk dat het beste is. Uiteindelijk zullen we altijd een manier vinden om het te laten werken. Ik investeer met jou of voor jou in de oplossing.

Tenzij je een digitale marketingspecialist bent met eeuwenlange ervaring, is het waarschijnlijk dat je ideeën wat optimalisatie kunnen gebruiken. Het is prima om een ​​vaag idee te hebben van hoe je wil dat je project eruitziet, maar je moet erop kunnen vertrouwen dat ik weet wat ik doe. Daarom huur je me tenslotte in. Maar als je ongedifferentieerd werk wilt, dan ben ik niet de juiste partner voor je.

Ik ben er trots op dat Digital Flamingo garant staat voor een openhartige en transparante werkwijze. Ik zou het vreselijk vinden wanneer iemand me om de verkeerde redenen inhuurt. Ik werk met allerlei soorten bedrijven, maar soms staan budgetten, planningen of verschillen in de weg. Dat is oké. Echt. Er is altijd de volgende.

Waarschijnlijk. Ik ben niet de goedkoopste, maar ik ben zeker niet de duurste. Ik ben correct en, naar mijn bescheiden mening, een fantastische meerwaarde. Verwacht hard werk passie en de drive om de zaken te doen werken voor jou.

Ben je op zoek naar een spoedopdracht, dan ben ik niet de digitale partner voor jou.

Websites hebben gemiddeld 4-10 weken nodig om te voltooien en om goede redenen. Je website is het belangrijkste hulpmiddel om je bedrijf online te laten groeien. Je wil een website die perfect aansluit bij je merk en je zakelijke doelstellingen. Niet zomaar een chique website. Ik zou jou en mezelf een slechte dienst bewijzen als ik je website snel oplever en daarom werk ik gewoon niet zo.

Je hebt het druk en je moet een bedrijf runnen. Dat begrijp ik volledig. Maar ik heb je tijd nodig als je me inhuurt om je website te bouwen. Als je deze tijd niet kan vrijmaken ben ik wellicht niet de juiste keuze voor je.

Willen we dat niet allemaal? Bouw het en de klanten komen, toch?

 

Nope. Zo werkt het helaas niet.

 

Het zou geweldig zijn als je gewoon een webdesigner zou kunnen betalen om een website voor je te bouwen en dan achterover leunt en het geld binnen laat rollen. Dit is zelden het geval. Als jij dit bent, moet je misschien terug naar de tekentafel. Eens je website live is heb je wat werk nodig om deze te promoten, of je kan altijd iemand betalen om het voor je te doen. Hoe dan ook, je hebt een actieplan nodig om bezoekers naar je website te trekken, zoals;

 

  • Een contentmarketingstrategie
  • Facebook advertentiecampagne
  • SEO-strategie
  • Google AdWords-campagne
  • E-mailmarketingstrategie

 

Als je begrijpt dat marketing belangrijk is en je bereid bent om het werk te doen, heb ik goed nieuws. Digital Flamingo kan je daarbij helpen! Ik wil dat je alle mogelijke kansen krijgt om te slagen en als je bereid bent om mee het werk te doen, sta ik voor je klaar.

Als je geïnteresseerd bent in echte resultaten, waarheidsgetrouwe feedback en een adviserend partnerschap, dan ben ik je partner! Hoewel het zeldzaam is, kunnen campagnes mislukken. Concurrenten kunnen je uit de markt bieden, Google kan hun regels wijzigen, de markt kan in ons nadeel verschuiven, enz. 

Het is belangrijk om te begrijpen dat er een groot aantal factoren zijn waarop we geen controle hebben en die van invloed zijn op het prestatievermogen van jouw campagnes. Hoewel ik geen succes kunnen garanderen, kan ik wel inzicht en volledige toewijding garanderen. Als een campagne ondermaats presteert, zal ik er alles aan doen om te begrijpen waarom. Er is een groot verschil tussen een uitleg en een excuus. Ik ben vastbesloten ervoor te zorgen dat ik altijd aan de juiste kant van die lijn sta.

Dit geldt zowel voor B2B als B2C. Wanneer mensen online gaan winkelen, willen ze ‘instant gratification’. Ze willen niet volgende week een oplossing. Die willen ze nu.

Digital Flamingo is een bureau voor gericht verkeer en lead generation. Als het je geen inkomsten genereert, doe ik het niet. Als je alles bent voor iedereen ben je gedoemd om te mislukken.

Ik zou je zelfs willen waarschuwen voor bureaus die alles onder de digitale zon doen. Het is mijn bewuste keuze om geen diensten aan te bieden die buiten mijn kernvaardigheden vallen. Hoe aantrekkelijk een ‘one-stop-shop’ ook mag klinken, het is niet iets wat ik volgens mij kunnen bieden zonder mijn kernwaarden in gevaar te brengen.

Het is een zaligheid om samen te werken met partners die weten wat ze willen. Je kunt het misschien niet altijd zeggen, maar je weet wat je wilt. Niets is zo frustrerend als besluiteloosheid halverwege het proces.

Als je echt niet weet wat je wilt, is dat oké. Vertel het me gewoon en vertrouw me. Misschien kan ik je door het proces begeleiden en een aanbeveling doen op basis van wat ik weet.

"Let's get ready to Mingo"

Open chat
Hello 👋
Hoe kan ik je helpen?